Expert Logistic Kazakhstan компаниясы құжаттарды Алматы қаласы, Қазақстан Республикасының басқа қалалары және бүкіл әлем бойынша жедел жеткізу қызметін ұсынады. Курьердің қызметін заңды тұлғалар мен кәсіпкерлер, сондай-ақ жеке тұлғалар пайдалана алады.
Құжаттарды жедел жеткізу несімен тиімді?
Бизнесте құжат айналымына маңызды рөл беріледі. Цифрлық технологиялардың қалыптасуына қарамастан, қағаз құжат айналымы келесі процестерді қамтамасыз ету үшін әлі де қажет:
- Негізгі офис пен оның бөлімшелері арасында мәмілелерді келісу және есептік құжаттармен алмасу;
- Сауда орындарында тарату үшін бас кеңседен жарнамалық материалдарды тарату;
- Жұмысты франшиза негізінде бастайтын сауда нүктелерін ақпараттық-әдістемелік қамтамасыз ету;
- Жобаларды қаржыландыруға, инвесторларды ақпараттандыруға байланысты жобалық құжаттаманы келісу және таныстыру.
Құжаттарды курьерлік жеткізу қызметі құжаттарды бір кеңседен немесе компаниядан екіншісіне жедел тасымалдау үшін қажет. Кәдімгі пошта арқылы қағаз жөнелтумен салыстырғанда жылдам жеткізудің келесі артықшылықтары бар:
- Қызметті бір пункттен екінші пунктке орындаудың қысқа мерзімдері;
- Құжаттарды «Есіктен есікке дейін» жеткізу. Тапсырысты пошта бөлімшесіне өз бетінше бару қажеттілігінсіз курьер арқылы жіберу және алу;
- Жүктің сақталуын қамтамасыз етуге кепілдіктер;
- Офисте, курьер немесе сайт арқылы ыңғайлы ресімдеу;
- Тапсырысты алушыға тапсыру үшін нақты күн мен сағатты таңдау мүмкіндігі.
Алматыда құжаттарды жедел жеткізу қызметін қалай пайдалануға болады?
Expert Logistic Kazakhstan компаниясы құжаттаманы тасымалдау үшін өзінің курьерлік қызметінің мүмкіндіктерін пайдаланады. Маршруттың ұзақтығына байланысты жеткізу автомобиль немесе теміржол көлігін, әуе жөнелтілімін немесе теңіз арқылы тасымалдауды пайдалану арқылы жүзеге асырылуы мүмкін. Компанияның қызметтері бар құжаттарды немесе посылканы Қазақстанның кез келген жеріне, сондай-ақ әлемнің кез келген жеріне жіберу мүмкіндігі бар!
Егер сіз құжаттаманы жеткізуге қызығушылық танытсаңыз, онда тікелей компанияның сайтында сіз жөнелту құнын алдын ала есептей аласыз. Осы процесті ұйымдастыру үшін Сіз өз бетіңізше колл-орталыққа +7 (747) 375-40-00 телефоны бойынша қоңырау шала аласыз немесе өз телефон нөміріңізді көрсетіп, кері қоңырауға тапсырыс бере аласыз. Өтінім ресімделгеннен кейін сізге құжаттарды курьерге беру ғана қалады. Бұл ретте әрбір жөнелтімге қадағалау үшін нөмір беріледі. Бұл сіздің жөнелтіміңіздің қозғалысын нақты уақыт режимінде бақылауға мүмкіндік береді.
Егер жылдам жеткізу қызметтерін тұрақты негізде пайдалануды жоспарласаңыз, онда жөнелтімдерді рәсімдеп, олардың қозғалысын жеке кабинет арқылы бақылауға болады. Компания базасында құжаттарды, аса құнды және нәзік заттарды сақтау және алушыға жауапты тапсыру кепілдігімен жеткізу мүмкіндігі ұсынылады!